Förtydligande

Jag kanske lät lite gnällig o negativ i mitt förra inlägg om badjävlar och det lät kanske som att jag inte trivs här.

Så är INTE fallet.

Man träffar på puckade människor varje dag, men 99 % av alla är o-puckade o en stor del är helt underbara. Men när an för tionde gången på en kvart  ska förklara hur "stor barnpizzan är" när man är inne på sin tioende jobbtimme, svetten lackar o man sovit 5 timmar på natten.. ja, då har man inte så mycket tålamod :)

Men jag trivs här. Jag trivs grymt bra! Jag längtar faktiskt inte hem alls. Jag saknar såklart massa folk, främst familjen o ett par vänner. Men Malmö i sig saknar jag inte. Lägenheten saknar jag till exempel inte ett dugg. Eller, näe man e grymt trött o frusen, då längtar jag efter vår säng.. o efter att få slänga sig i soffan o glo på skit-tv.
Vi har inte tv o jag har alltså inte kollat på tv på 7 veckor. Och nej, jag saknar inte det., Dessutom, när skulle man haft tid till tv-tittande? :)

Men som sagt, jag trivs. Jag jobbar svinmycket och jag o Kalle träffas inte alls mycket, då han jobbar ännu mer, men vi ses när vi kan, o vi sover ihop varje natt och allt funkar super.

Man träffar massa folk här, flörtiga killar o jag blir bara mer o mer säker på vad jag känner för kalle. Skulle inte vilja byta ut honom för en sekund. Han är verkligen mannen i mitt liv.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att det inte så är så illa som det lät. Hälsa Kalle och sköt om er! kram kram :)

2009-07-26 @ 23:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0