Det kommer!

JAg kommer st'ändigt på saker att skriva om här, men det hinns liksom inte med. Dels saker som händer, o dels historier om puckade m'nniskor :P
behöver jag ens säga att det är turister? badjävlar..  :P


Menm jag varken orkar eller hinner. Måste städa nu, svärmor o hennes syster är uppe på öland o kommer hit på middag imorgon :)
kalle slutar snart o ev ska vi till svärmor ikväll en sväng.. eller nått annat, får se. vet bara att jag måste komma i säng i tid i natt... jobbat i utebaren på kalk fre-lör o sovit minimalt...

dessutom har det flyttat in en familj i lägenheten under och det är sjuuuukt lyhört.. är rädd att dom ska upp o hoppa vid åtta-tiden imorgon-- det kommer INTE uppskattas..


Kommentarer
Postat av: C

Hej! :)

Jobbigt med lyhördheten, hoppas dom håller sig i skick ;)

Kul att allt går så bra! Blir så glad! :)



Kram!

2009-07-18 @ 19:45:29
URL: http://everydayisunique.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0