244 timmar

Idag börjar jag först 16 o passar på att tokslappa!

Lämnade in mina timmar till chefen förra veckan o insåg att jag från 15 juni - 15 juli jobbar 244 timmar och varit ledig 3 dagar.. och en dag jobbade jag bara 2 timmar ;) Det är helt sjukt. I augusti förra året jobbade jag 193 timmar, tyckte det va sjukt o sa att jag  nästa sommar skulle ha minst en veckas semester.. hmm..
Nu är jag dock inne på tredje veckan på ett nytt schema som innebär lite kortare dagar, men 7 dagar i veckan. och för min del 1 eller 2 heldagar i veckan, dvs 10-12 timmar. denna veckan blir det 11-22 torsdag o fredag o sen ev jobba i utebaren på kalk på fredag. och kanske lördag :)

Det kanske låter som jag klagar, men faktiskt så trivs jag. det känns bra o funkar bra. och pengar behövs alltid. kanske inte här så mycket, men det kommer en höst o då är jag arbetslös. så vida jag int eblir rik på att sälja choklad som är grym för ens hälsa o som mn går ner i vikt av, men det är inget jag räknar med :)

Kommentarer
Postat av: Engo

Tycker det låter som du behöver en välbehövlig semester på Alcudia i sep...=)

2009-07-23 @ 14:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0