Världens bästa..

Som jag skrev innan så har jag haft massa cravings idag.. den här gi-grejen börjar kännas väldigt tuff.. antar det e npån utrensningsgrej..
Hur som helst så har jag varit på rätt dåligt humör idag, kännt mig gnällig o hängig o sådär..

Blev sjukt kissnödig på väg hem från jobb så "planen" va bara att rusa in på toa när jag kom hem.. öppnar dörren o ser direkt att nått är annorlunda, skorna stor snyggt uppställda o jag ser att det e dammsugit i hallen. Rusar in på toa o när jag kommer ut o ser att det e städat o undanplockat i hallen.. o i vardagsrummet.. o i köket.. plus diskat..
med tanke på hur här sett ut på sistonde så hade han verkligen ansträngt sig o jag blev superglad..

Jag har världens bästa pojkvän...

Kommentarer
Postat av: Carro

Härlig känsla att komma hem till nystädat! :) Kram!

2009-01-11 @ 00:31:12
URL: http://carooooline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0