Typiskt..

I lördags hade jag bilen så vi åkte hem till kalle o hämtade hans enorma tvättkorg. Jag tvättade till mig själv i fredags men eftersom jag va ledig idag tänke jag va snäll o tvätta till kalle idag..
Just det.. bara det att jag hade bokat tid IGÅR! o nu jobbar jag till  halv sju ons-fre o tvätta 8-12 på lördag känns mindre lockande.. så nu får det bli på söndag 16-20...


Har iaf varit lite duktig nu, diskat undan (läser du mamma? :P), betalat lite räkningar o lagt kött i marinad.. har kommit fram till att vi inte kan följa gi-recepten i tidningen till punkt o pricka för då kommer jag fan svälta ihjäl.. jag tycker detta är riktigt jävla jobbigt o längtar efter mat som jag tycker smakar gott.. det är inga konstiga saker vi äter men mina smaklökar är som en 5årings..

Men jag har fan bestämt mig.. EN vecka ska jag klara utan dumma kolhydrater.. På lördag fyller mormor 80 o då ska jag ha syndardag.. i lagom dos dock :)

Hur som helst hoppar vi gi-pytten ikväll, som iofs lät helt okej, o gör grillspett.. Har lagt fläskfile i marinad, tagit ut stark korv från frysen, har bacon o champinjoner i kylen.. o så sallad o tsatsiki till det!

Nu ska jag ta tag i sovrummet o badrummet... suck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0