Snälla mamma!

Idag kom mamma in på jobb för att säga hej, vilket hon gör titt som tätt :)
Hon hade även med sig blommor, en jättefin bukett med tulpaner till mig o Kalle för att vi är så duktiga! :) Antar att hon menade med maten.. eller kanske bara att vi är allmänt duktiga? ;)

Kom hem från jobb för en stund sen.. brukar alltid slumra till mellan Vellinge ängar o mobilia o vakna till när bussen svänger efter Södervärn.. o ofta bli rädd för att jag missat min hållplats ;)

Ska röja undan lite här nu, ta mig igenom alla 6 dörrar för att komma till soprummet (!) o kasta tidningar o så.. Sen vid sju kommer Mollan hit.. verkar som vi ska hem till Pha i Limhamn o dricka lite vin o ha det trevligt.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0