Mellis, frukost, lunch.. o cravings

Igår bjöd mollan på mat, men jag kände det va bäst att äta hemma såhär andra dagen..
Hon bjöd iaf på tacos o det luktade sååå gott.. Så jag tog lite köttfärs, tomat, gurka o sallad som lite kvällsmellis ;)

En stund senare sprids en ännu godare doft.. hembakad äpplepaj med vaniljsås... åhh, luktade såå gott, vilket alla intygade om att det va.. hade detta varit om 2 veckor hade jag tagit en bitm men jag måste va hård, iaf såhär i början.. ;)n Så jag tog en bit gi-brownie som va rätt torr, troligtvis eftersom smöret skurit sig med ägget (?!) o hade hamnat ovanpå brownie o blivit avtorkat.

Sen kom nästa utmaning.. GODISSKÅLEN.. jag brukar aldrig vara ett godismonster, faktiskt, mest choklad o chips för min del :D
Hur som helst.. fluktad på skålen fleeera gången, tjejerna snaskade o till slut..
efter 2 timmar gick det inte, jag tog en center.. aldrig har väl det smakat så gott som igår.. helt sjukt.. och ja, det blev en bit till...
Men inget mer! Så lite duktig va jag allt :)

I morse blev det müslin, halvt rivet äpple o naturell yoghurt till frulle, lunch idag va resterna från igår, grtinerade aubergine med heta räkor... som jag tyvärr måste bedge inte va lika gott som förväntat..  men men..

För övrigt känns det sjukt jobbigt idag.. jag e såå sugen på alla kakor vi har, muffins, vitt bröd.. antar att nån slags detox satt igång..
O jag ska fan stå emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0