Mat mat mat..

som sagt, för min egen skull..

I går till lunch slängde jag ihop en sallad på jobb.. isberg, gurka, tomat, avokado, kyckling, bacon, fetaost, morot.. o så lite Balsamico på det.. Rätt gott men sanslöst tråkigt.. Fick ju inget vitlöksbröd till.. :/

Till middag blev det thaikycklinggryta.. Kyckling, bambum vattenkastanjer, paprika, broccoli, morötter, röd curry o kokosmjölk.. jammi jammi!

Efter badminton o promenad smaskade vi i oss smoothie.. yoghurt, kokosmjölk, banan o jordgubbar.. gymt gott, bästa smoothien so far :)

Ledig idag så det blev sen frukost, det vanliga yoghurt o müsli, o det blev även sen lunch, på Mando med henkan!
Åt planka där.. Gott, men blev besviken på köttet, väldigt segt.. Hur som helst åt jag köttet, beasåsen, sallad o typ 8-10 pommes.. Får man :D

Nu håller "någon" på att laga middag.. Grillad hallomiost, skinka (julskinka för 19 kr/kg niiiice :P) o.. spenat tror jag? ;) japp, spenat o sockerärter ligger på tallriken som nyss kom in.. :P

Lite sen middag, men ja.. allt annat har varit sent idag o dessutom har vi nyss kommit hem från gymmet.. jodåsåatte.. :D




Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevligt med lunch på Mando, tog mig själv dit igår på en snabblunch. =)

2009-01-22 @ 22:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0