Magsjuk..

Igår när kalle kom hem kände jag mig hungrig, men efersom klockan va ett gick jag bara upp o drack ett glas vatten.. Vaknade igen vid tre, sjukt illamående o trodde det berodde på hunger.. Gick upp, klyftade ett halvt äpple o åt det..
Tog ett par min o sen kom äpplet o middagen upp.. Hade glömt hur läskigt det är att kräkas..  o ingen engo där som höll mitt hår :P
Kollade tv en liten stund o gick sen o la mig igen.. en kvart låg jag i vred mig, sen blidde det soffan igen.. blev 2 avsnitt vänner o 2 besök på toaletten.. det va den goda middagen det..

Eftersom jag jobbar med mat slängde jag iväg ett mess till chefen i natt o sjukade mig o sen va det sängen som gällde.

Mått illa hela dagen o haft lite feber o känner mig allmänt kasst.. men jag har inte fått upp maten.. dvs det lilla jag har ätit.. hmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0