Kalle..

Det är en del som undrat om min stora svacka har något med Kalle att göra..

NEJ.

Är det nån som håller mig ovanför ytan just nu så är det just Kalle.. Han tar hand om mig, kramar mig, torkar mina tårar, äcklas av mitt snorande, peppar mig, pushar mig, får mig in på rätt spår o bara finns där.

Tror aldrig jag visat mig så ledsen o svag inför någon annan (bortsett från mina föräldrar). Jag hatar att behöva vara det, men känslan av att jag kan va det, att jag verkligen kan visa hur jag mår o känner är helt underbar.

Det är jobbigt att känna nått slags beroende av någon, samtidigt så pushar det mig att försöka ta tag i saker o ting o rycka upp mig.. Att det inte bara är för ens egen skull.

Kommentarer
Postat av: Emma Eskilsson

Tack!! Beach 2009, here comes Lojse o Emma!!!

Postat av: Mollan

Jag då? Jag är oxå Beach 2009..Tack för tipset Lojs, ska testa det ;)

2009-01-29 @ 12:52:42
URL: http://www.malinsvensson.net
Postat av: Emma Eskilsson

Mollan!! Förlåt!! I sommar är det vi tre, på beachen!!

Postat av: Mollan

YES INDEED!=)

2009-01-29 @ 15:04:39
URL: http://www.malinsvensson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0