I'm gonna make it..

Efter en sväng på IKEA med mamma, lunchhämtning o snack med storebror o Helena på Slagt, lunch här hemma med Kalle så åkte jag med mamma ner till Hölle o stack in på jobb för att prata med Jens.
Möts av en kund som tyckte jag va himla snoffsig.. haha, kunderna tror nog att jag alltid går omkring i Bean Bar-tröja som slutar va vit efter en kvart, slitna jeans, skitigt förkläde o Schollstofflor :P

Hur som helst, hade en bra snack med Jens.. Behövligt o en sten lyftes från hjärtat.. Hur kunde jag egentligen tro nått annat?

På väg hem i bilen spelades en låt med Jill Johnsson o den träffade mig direkt!





I'm gonna make it all the way
Gonna make it all the way
I've come too far to go astray
I walked on, I'm still going
I'm gonna make it all the way
Gonna make it all the way
I'm not gonna stop until the day
I'm standing on top of the world


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0