Förstörd..

Somnade typ halv ett igår, har känts som en lång natt o ändå kände jag mig helt förstörd när klockan ringde 7.50.. ?
Har drömt en jävla massa o även vaknat o funderat över ett sms jag fick när jag precis hade somnat... Hoppas det gick bra vännen..

Som sagt, förstörd när klockan ringde, in på toa o undrade var mitt långa bruna hår tagit vägen.. :/ Nu är det kort o rött typ.. :S Typiskt mig..

Hällde upp frukost, kollade på klockan o såg att jag va tvungen att sticka om 8 min.. O innan dess hinna med frukost, tandborstning o lite smink..
Tanken på detta fick min mage o vända sig ut o in o jag beslöt mig för att varva ner o ta nästa buss en halvtimme senare..  Får va extra effektiv när jag kommer till jobb, tjänar ingenting till att stressa ihjäl sig på morgonen o senh må skit..

Jag undrar var min stresstålighet tog vägen..?


Nu blir det frukost iaf, same old, same old,..

Kommentarer
Postat av: Mollan

Det gick bra.. tell you later..

2009-01-24 @ 10:27:38
URL: http://www.malinsvensson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0