Fiiiiinally..

Äntligen går det att logga in här.. måste ju va duktig o uppdatera ;)

Va trevligt hos mollan igår... kollade på lets dance o hade allt för bra koll på blondinbella.. "där är hennes pojkvän.. NILS.. o messi.. o hennes assistent.. Emelie!" haha.. bra vi håller koll på henne ;) Hon va dock rätt kass, vilket vi väl itne sörjde direkt :P
Laila va het o jag va avis o morgan va grym. Har ni hört lasse o morgans julskiva förresten? Sååå bra! :D

Kom hem vid halv ett o hittade en sovande kalle i min säng.. tror han håller på o bli sjuk minsann.. Jag va pigg o somnade typ halv två o imorse när klockan ringde kände jag mig helt förstörd..
Men men, upp o hoppa o iväg till jobb, o här sitter jag nu, nyss ätit lunch.


Ikväll känner jag både för att somna framför tv'n o för att hitta på nått.. vi får välla se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0