Vill sova..

Fattar inte varför jag inte går o lägger mig på kvällarna. Knappast så att man har massa saker o göra, utan jag bara sitter o klickar o klickar på olika bloggar o hoppas på att nått kul ska hända.. o så måste man kolla facebook stup i kvarten. Suck.

Ledig idag o klockan ringde halv åtta.. tidigare än när jag jobbar! Gäsp... Sov ju i Höllviken i natt o skulle fixa naglarna i stan kl nio..
Kom hem för en stund sen, slängde in lite tvätt i torkskåpet som inte hann torka över natten.

Nu sitter jag o försöker övertala mig själv att gå till gymmet.. Går sådär måste jag säga.,. Vill mycket hellre lägga mig i soffan under en filt o somna framför tv'n..

Men, jag måste träna.. o jag måste göra det relativt snart.. Klockan ett blir jag upphämtad o sen.. ja... äh, jag ska hjälpa en kompis helt enkelt! Och allt kommer bli bra, så de så!

I eftermiddag blir det Afte Work på St Gertrud.. Får man gå på AW trots att man inte jobbat? :P

Kommentarer
Postat av: Mollan

Kan vi inteha After Work nästa fredag med? Fast vid fem typ? =))

2009-02-06 @ 15:25:39
URL: http://malinsvensson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0