Trerätters..

Kände mig lite nere igår under dagen.. Messade kalle o frågade om han skulle va hemma på kvällen, då jag nog behövde lite kramar.. Kalle sa att han skulle fixa mat o när jag kom hem va jag lite småhungrig o såg framemot middag.. Det va dock helt blåst i köket o kalle tyckte vi skulle gå o träna först.. Detta va jag lagom sugen på, men med viss övertalning så gick vi dit.

Kom hem igen, Kalle sa att han skulle fixa middag o jag tänkte att det lär dröja, eftersom inget va gjort... Tog en dusch o kommer ut till dukat bord.. 5 min senare kom förrätten!
Rödbetor med chevreost o honung.. Modernt, men gott :P
Sen serverades huvudrätten,
Kotlett med svamp o grädde som legat i ugnen med ost ;) o.. bulgotti! typ risotto med med bulgur.. Sjuuuukt gott, tänk va en redig man kan göra med lite rester :)
Självklart blev det efterrätt också..
GI-chokladkaka.. dvs mörkchoklad med mandelspån, cashewnötter o massa kokos på toppen. Fick en rejäl bit som varit i micron en stund o va härligt mjuk..:)

Åh, det va så himla gott o mysigt, drack gott vin till o det  va verkligen va jag behövde..





Kalle gör mig lyckligare än någonsin...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0