Tjurig..

Sovit dåligt i natt, glömde ta ut pengar till busskortet igår o fick göra det på Time i morse, o betala 35 kr för det..
Bussen va 8 min sen, det va svinkallt ute o när jag åkte ner till jobb i strålande solsken o såg all gnistrande snö gick det bara inte att låta bli att bli bitter över att jag ska jobba idag..
Kommer till jobb, upptäcker att jens haft fläkten på under natten?! Kallt som ett rent helvete här.. Stängde av fläkten, värmen va redan på, men har ju sugit ut, på med ugn, grillar, levande ljus osv men vad hjälper det när man e stelfrusen?
Ingen växel i kassan, dagens första kunde va störiga (eller va jag störig? :P) o när jag ändå är irriterad måste jag ta upp detta..

SÄRSKRIVNINGAR! Det borde itne va tillåtet att ha en blogg om man inte kan skriva ordentligt.. det heter jättebra, inte jätte bra.. osv osv osv.. o VART är inte ett ord..

Så, avreagerat mig lite.. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med om att särskrivningar är sjukt irriterande. Det är nästan lika irriterande som när folk skriver två punkter efter en avslutad mening :)

2009-02-15 @ 00:11:33
Postat av: Emma

är ITNE också en särskrivning? ;-)

Eller det kanske bara kallas felstavning?

2009-02-15 @ 13:37:21
URL: http://emstankarochfunderingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0