Stillastående..

Vi började med GI en torsdag o därför har det blivit "vägar-dagen".. väger mig ibland där emellan med räknar bara med torsdagsvikten :)

Vecka 1 gick jag ner 2 kg, vecka 2 blev det också 2 kg ner, vecka 3 1 kg nedgång o idag, vecka 4.. o vågen stod still.. Blev lite tjurig, men det gick över snabbt :)
Slarvat med maten denna vecka, ätit för lite, va ute i lördags, blev chips o pinnar på förfesten o i tisdagskväll halv elva gav jag efter för min dagslånga craving för pizza.. ;) Det va svingott! Fast magen gillade inte den.. Vilket faktiskt känns bra ;)
Har dessutom bara tränat 1 gång denna veckan..

MEN, såna veckor får man ha.. dessutom har jag inte gått upp :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0