Sleepless..

After Worken va trevlig igår, tyvärr va inte mollan med, annars va alla tjejer samlade för en gångs skull! Där va en gratisbuffe o ja jävlar va hagalna folk va.. började köa tio min innan dom öppnade..
Och VARFÖR tar man med 2 små barn + barnvagn?! :S

Jag o Engo blev kvar till sist, otippat :P gick sen hem o jag hatar mina fötter som alltid ska börja göra ont.. När vi kom fram till "avskeds-korsningen" upptäckte vi att klockan bara vi nio så jah följde med engo hem.. Kollade på slutet på let's dance, pratade, drack te o åt den äckliga chokladen i Alladin asken.. Eller, skalade av chokladen o sparade brandymarsipanen, men engo åt hela chokladen med ägglikör.. :P

Kom hem till en tom lägenhet, vilket jag inser att jag helt vant mig av med (eller egentligen aldrig vant mig vid :P)

Gick o la mig direkt, med datorn dock :P En stund senare va jag verkligen jättetrött o jag tror jag somnade rätt snappt när jag släck lampan.

Men.

Vaknade igen efter kanske 45 min, sjukt yrvaken o det kändes inte som jag somnat ens.. Sen höll det på så hela natten.. bara vaknar hela tiden, hatar det.
Vaknade vid fem o mådde jätteilla o så jag gick upp o tog en banan, en klassiker :P
Hade precis lagt huvudet på kudden o höll på o somna när jag vaknar av dunsen från tidningen.. Den halva sekunden innan jag förstår att det, som vanlig, är tidningen, då är man inte så tuff..
Kvart över sju vaknade jag till av att mobilen vibrerade av ett sms o när klockan ringde kvart i åtta va jag fan inte människa.. Försökte vakna till liv, men det gick inte. Ställde klockan på halv nio o flexade med jobbtiden ;)

Tur att Kalle kommer hem imorgon så man kan få sova igen.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0