Shape up!

Jag förstår inte, jag gör verkligen inte det. Jag förstår inte varför det ibland blir som det blir vissa dagar.

Jag har världens bästa familj, mina föräldrar är helt underbara o stöttar o peppar mig i allt jag gör.
Dom riktiga vännerna är egentligen inte så många, men va gör det, när dom jag har är dom bästa som finns?!
Jag har ett jobb som jag trivs med, visst, inte alls på samma sätt som innan, men dock. Min chef är världens bästa, både som chef o vän o jag har dom bästa arbetsförhållandena man kan tänka sig.
Jag har en fin lägenhet med perfa läge, som jag trivs jättebra i och jag har världens bästa sällskap där..
Jag har en pojkvän som har allt jag vill ha o mer därtill..

Och ändå. Ändå. Så kommer dom där dagarna. Dagarna när gråten aldrig tycks ta slut o man i slutet av dagen får höra 'Men shit som du ser ut'... ;)

Igår tog jag tag i en sak som förhoppningsvis kommer göra saker o ting lite bättre, men annars så.. Ja, pepp pepp pepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0