Puckade korkade jävla idiot!

Igår morse ringde klockan halv nio..
På schemat stod att åka ner till Höllviken o gå på Lions loppis som öppnade tio o sen åka till Tomelilla o hälsa på Kalles mamma o äta lunch där..


Går ner till pappas bil som jag hade lånat, kvart över nio.. Kommer fram till bilen o ser att sidorutan på förarsidan är krossad, ligger glassplitter överallt i framsätet o på marken, där även två stenar låg..GPS'en va borta o hanskfacket öppet..
Blev så arg att jag knappt blev arg.. JÄVLA IDIOT som inte lärt sig skillnad på ditt o mitt.. seriöst.. Ja, det va jävligt dumt att lämna GPS'en i bilen men SO WHAT?! det ger inte nån jävla pundare rätten att sno den?
Började fundera på när det kunnat ske, då det är en gatan som ständigt traffikeras av cyklister o gående.. Kommer ut en kvinna på balkongen som säger att hon såg vad som hänt..
Tjugo över åtta på morgonen hade hon suttit o ätit frukost o hörde en smäll, sprang ut på balkongen o såg en man slinka in i bilen, sno åt sig nått o sen sticka iväg mot Möllanhållet..
Hon hade jättedåligt samvete för att hon inte hade haft med sin kamera, men jag sa att det nog inte spelat nån roll..

Fick hur som helst sopat bort det värsta från bilen o körde sen o lämnade den i jägersro där pappa hämtade oss o körde oss till Hölle..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0