PT-träning

Jag o Kalle kämpar på med mat o träning. Vi äter som vi ska, man unnar oss saker när vi känner för det o även om vågen pga detta inte rör sig så snabbt som i början så gör inte det nått. Vi vill ju kunna fortsätta såhär alltid o då måste man få unna sig nått gott o äta o dricka ibland.

Vi har kommit igäng riktigt bra med träningen o när det som förra veckan bara blev 3 besök på gymmet så kände jag mig missnöjd. Förstår ni? JAG va MISSNÖJD över att BARA varit på gymmet TRE gånger på en vecka.. Antar att det aldrig är för sent att komma igång ;)

Eftersom vi nu tränat regelbundet en dryg månad o kommit i gång med det så funderade vi på att kanske köra ett PT-pass för att få lite hjälp o kolla så man verkligen gör rätt. O när det sen visade sig att en gammal kompis till mig börjat som just PT på Fitness så va det bara att slå till, kompispris o allt ;)
Så, i tisdags träffade vi Johan o berättade vad vi ville få ut av träningen o så.. "jag vill bli smal o snygg"
Och i kväll ska vi träffa honom var och en o få vårt träningsprogram o gå igenom alla maskiner o övningar o sådär.. Ska bli himla skoj, o jag ska äntligen våga mig ut från tjejgymmet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0