Lördag

Sista timmarna på jobb igår va kusin Emma här (som vanligt :P) o fikade o underhöll mig.. :) Åkte sen med henne in till stan. Släpptes på Mobilia där jag handlade rosor till Kalle som får möta honom när han kommer hem i eftermiddag..  :)

Snabbis inom Hemköp sen hem o diska o plocka undan.. denna eviga disk.. funderar mer o mer på en liten diskmaskin.. undra om det går o ha sån i lägenheten, med rör o så? får kollas upp..

Jag lagade massa mat o bjöd därför upp engo på middag :) Skulle ändå ses sen sååå..
Frida anslöt sen o vi kollade på Melodifestivalen, så klart :D
Efter första lyssningen va man rätt besviken o dom ända jag gillade va Emilia o Marie Sernholt, faktiskt! Trodde Shirley skulle va mycket bättre, ballad känns tråkig o när rösten dessutom spricker.. :/ Trist!
Va dock säker på att hon o Sernholt skulle gå vidare, men när det stod klart att INGEN av dom gick vidare såg vi alla ut som frågetecken..
Nåja, Emilia va bra iaf o Alcazar.. ja, dom e Alcazar :)

Satte sen på Djävulen bär Prada o hela filmen kämpade jag med att hålla mig vaken.. vilket inte gick, slumrade till hela tiden..
När filmen va slut o tjejerna gott trodde jag jag skulle somna som en stock men nej..


Ikväll blir det dock andra bullar, helt övertygad om att jag kommer somna ordentligt, o dessutom med ett leende på läpparna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0