Happenings..

O på tal om kalender o planering så händer det ju faktiskt lite saker framöver..

lördag blir det fest hos Engo.. Lite avskedsfest för henne, dock får vi behålla henne ett par veckor till.. :)

Nästa fredag fyller jag år o det vankas vuxenkalas. Hos mig oss såklart! Har man flyttat så får man själv hålla i kalaset ;) Ska bli spännande o se hur vi ska få plats, kommer 16-17 pers o mat ska det bli. Men det löser sig :)

Lördagen efter jag ska ha födelsedagsfest. Och självklart ska vi kolla på Finalen i Melodifestivalen! (vissa får gömma sig i köket)

Och helgen efter det fyller morfar 80fredagen och storebror fyller år på lördagen o jag antar det blir kalas då?

Sen tar planerna slut.. fast jag vet att nästkommande helg efter alla kalas kommer va ledsam.. Då lämnar Engo oss, igen, för att bosätta sig på Mallorca i 7 långa månader. Så ni kan gissa vad jag ska spara pengar till ;)

I och med att Emma ska iväg så blir den efterlängtade Åre-resan inställd. Jättetrist, men så är det ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0