Gräsänka..

Klockan ringde som sagt knappt fem timmar efter vi somnat igår.. Kalle skulle till Sthlm o jag hade lovat o köra honom till Sturup.. När jag lovade det visste jag INTE att planet skulle gå 11...

Efter Sturup körde jag ner till Hölle o åt frukost o hämtade upp mamma. Vi åkte inom mig så jag fick byta om sen begav vi oss till Slagthuset där det va Bröllopsmässa!
Där va sjukt varmt o kvavt inne av alla spotlightsen vid alla montrar.. Och inne där dom hade modevisningen va det lika varmt o luktade svett, mysigt!
Hade hoppats på att få spana in snygga bröllopsklänningar, vilket jag älskar, men icke.. Tur jag redan har en liten bild i huvudet... ;)

Åkte bort en snabbis till Engo på Burlöv Center sen. hon va pigg o glad hon med :P Va massa snygga kläder inne på Vera som jag ska köpa när jag blir rik o smal haha!

Mamma släppte av mig hemma o jag kom hem till en tom lägenhet.. Sov en timme, lagade mat, åt, glodde på tv o gick sen o la mig.


Tog en timme för mig att somna o jag vaknade massa gånger under natten.. tyckte mig höra massa konstiga ljud o det va fasligt ensamt i sängen..

Längtar inte efter att även idag komma hem till en tom lägenhet, laga mat till sig själv, gå o träna själv, gå o lägga sig själv, somna själv..

Hååå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0