Girls Night Out!... ?

Engo o Mollan kom hit lagom till jag kom ut från duschen o en stund senare kom Kongo hit..
Jag gjorde mig iordning medans vin korkades upp, groggar blandades o det lästes upp ett år gamla sms från när mollan gick sin guideskola.. hahaha, sjuuuukt kul.. Allt faller dock bort under min blogg-censur :P

Blev en blandad kväll, mest kul, men vi pratade även om lite jobbiga saker.. relationer, olycklig kärlek, mobbing o hur jävliga barn kan vara.. tunga grejer, men vi är vi, o blev på bra humör igen!
eller ja.. 3 av oss iaf, mollan fick för mkt grogg i sig o däckade på min soffa.. haha :) Vi hade haft på lite musik på min dator med sjukt dåligt ljud o pratat i vanlig ton, sen vid kvart över tolv när vi skulle börja bege oss blev det lite (en halv låt!) allsång o jag hann precis säga att 'nu kommer min kärring-granna snart o klagar', så hörde jag ett konstigt ljud som min bror förklarat är att hon slår på rören som går från hennes lägenhet upp genom min..
SERIÖST?! Kärring, hon e typ 40, klockan va kvart över tolv en lördag, vi hade varit lugna hela kvällen o detta va TREDJE gången jag 'störde' på ett halvår.. o därmed tredje gången hon klagade.. KÄRRING säger jag bara.. Jag baknade tillbaka på rören, o hoppades på att hon skulle komma upp så jag kunnde va lite bitch, men icke..
Jag drog iaf på min stövlarna o gick omkring med dom här inne o såg till att slå igen dörren ordentligt när vi gick :P
Ja, jag är ett barn!

För att hålla budgeten gick vi upp till stan, vilket faktiskt bara tar en kvart..
Ställde oss i kön till Etage i 5 min innan vi insåg att vi skulle stå där minst en halvtimme till.. Gick bort till Centiliter o Gram o började köa där istället.. :P
Hittade en kille i kön som jag ville va wingman åt, men han va lite skeptisk till det.. konstigt :P
Stod i kön i säkert en halvtimme, dom släppte in 2 åt gången, typ var femte minut.. sjukt..!
Höjdpunkten va när en gammal klasskamrat försökte komma före kön (om jag verkligen ber snällt så kan ni väl släppa in mig.. snäääälla snäääälla.. ) men inte lyckades alls.. GÖTT!

Frida gav upp efter en stunds köande o när jag o Engo äntligen kommit längst fram i kön anlände Kalle o Micke till Lilla Torg o dom vägrade köa så vi skippade kön o gick vidare med dom..

Enda stället utan kö va Buddah/White o där gick vi in.. Varit där en gång innan o tyckte det va kasst då, men igår va det skoj! Hann dansa loss (vilket va målet med kvällen) en timme innan dom stängde.. När vi kom ut SNÖADE det!! Stora vita flingor dalade ner o jag va saaaalig..

Blev onödig mat på Burger King o sen taxi hem.. Engo dricksade taxichauffören 'köp dig nått fint.. men inte cigaretter.. eller KNARK!' haha :)

Kvällen avslutade på bästa sätt o jag älskar att få dom där blickarna som säger så mycket mer än ord...


Knappt 5 timmar efter vi somnat ringde klockan o jag ville bara dö.. men mer om det imorgon, nu ska jag sova..

Sova ensam i min lägenhet.. det hör inte till vanligheterna.. kan räkna antalet gånger jag gjort det på mina fingrar..
So far, när veckan är slut kommer jag få börja räkna på tårna :P

Kommentarer
Postat av: Mollan

Tackar för censuren hahahah, även om det var jävligt underhållande =) Så tanten bankade alltså på dörren, var jag vid medvetande då? Hmmm. Det komemr fler kvällar, kanske har jag vuxit till mig då när det kommer till groggandet ;)

2009-02-02 @ 12:31:27
URL: http://www.malinsvensson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0