Fredag

PTpasset med Johan igår va inte att leka med.. Jag va redan lite slö o benen när jag kom dit efter två dagar hård gång på bandet o sen va det bara till att köra som faaan på maskinerna igår.. Jag kände riktigt hur det brann i benen o trots lång streching efteråt så är det smärtsamt att röra sig idag..


Och just därför har jag idag tvättat, dvs sprungit i trappor :P Har även gått en timme typ.. Kalle glömde sin lunch så jag gick bort till Savoy med den o sen därifrån bort till Lizette på Dalaplan för o laga min nagel som jag tokbröt i måndag. Va beredd på att det skulle göra svinont, vilket lizette också varnade för, men det kändes ingenting, skönt!


Har sovit en timme i soffan vilket va grymt skönt o behövligt då jag va jättetrött. Som vanligt, fattar inte.. Går o lägga oss vid tolv o när klockan ringer 7.50 är man ändå helt slut.. Konstigt.


Ska strax ner i tvättstugan o hämta det sista, idag har jag varit duktig i vikt all tvätt där nere så är det gjort o det behöver inte så o bli skrynkligt här.. ;)

På söndag blir det Ikea o fixa smart förvaring.. Jag va jätteglad över all garderobsplats när jag flyttade hit o att jag kunde ha nästan allt upphängt. Men så flyttade Kalle hit o ja.. det är väl viktigare att hänga upp hans skjortor än mina linnen :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0