Födelsedagshelg!

Denna helgen har varit helt underbar..

I fredags fyllde Kalle år, o han väcktes med lite sång o sen va det jobb som gällde för oss båda.
17.15 va Kalle tillsagd att va hemma o då va det raka vägen in i sovrummet... däer va det levande ljus, mysmusik o massage som gällde.. o inte av nån amatör som mig själv inte.. nejdå, proffset Engo va där o knådade loss.. :)

Efter massage o mys (utan engo :P) så dukade jag fram maten..

Ljummen avokadosoppa & Foccacia med västerbottenost
Krabba
Räkor
Havskräftor
4 sorters ost
Kex o melon

Till detta gottigt vin o ja.. det va supergott o tokmysigt.. Tanken va att avsluta kvällen med chokladfondue med färska hallon o blåbär i soffan, men efter 2½ min o soffan gick mina ögon i kors o jag halvsov resten av kvällen.. :$


I lördags va det dag 2 på födelsedagen! Mysfrukost med ägg o bacon, färskpressad jucie, melon o ost-rester :P

Sedan va det dags för Kalle o Jonas o visa sin manliga o starka sida då vi tog min lilla säng o stora tv hem till kalles (gamla) lägenhet, där mollan numera bor. Vi bytte upp oss o tog med kalles stoooora säng o hans platt-tv ;) Packade även ner hans sprit i lådor... 7 st..
Väl hemma såg det ut som fan, men vi va effektiva o röjde undan o fick det så fint så hos oss..

Vid halv nio kom folket o vi hade en supertrevlig kväll med tårta, diskussioner om ostbågar o ziegenare o min härliga granne som banakde i rör o kom o gnällde.. SUCK!
Tanken va att vi skulle gå ut, men snön som vräkte ner fick alla, utom frida o engo, att tänka om.. Vilket nog va det bästa ändå :)

Igår blev det lång sovmorgon o en dag helt fri från GI.. :)
Frukosten intogs i soffan, tårta, chips o ostbågar.. Film o mys, middag hos mamma o pappa, glass med gino till efterrätt, sen hem o mera glass, med varm choklad- o kolasås till Beck.. Och jag såg hela filmen!!!


Supermysig helg helt enkelt, jag känmer mig så nöjd o lycklig..

Kalles födelsedagsvecka är slut, min börjar om en vecka... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0