6 månader..

Igårkväll när jah stod o duschen o filosoferade föe mig själv som vanligt så slog det mig.. Det är den 18 idag.. Vilket ju är vårt datum.. högst inofficiellt, men ändå..! Snabb kontrollräkning på fingrarna o jodå, ett halvår!

Anledningen till att 18 augusti är ett inofficiellt datum är att det bara va en dag jag höftade till mig några veckor senare..  Bara för att ha en dag.. Men när jag sen tänkte tillbaka så mindes jag att det va en rätt bra dag..

"Varit en rätt så fullspäckad vecka som i måndags inleddes med mysig sovmorgon o lyxfrukost med nya frallor, croissant, juice o frukt.. Ibland har man det rätt bra ;)
Resten av dagens spenderades sen med Engo. Vi körde en snabbis till Skurup där jag ahndlade nya jobbtofflor, sen gjorde vi Festivalen hela eftermiddagen o kvällen.. Vi riktigt skoj förrutom att vi åt lite för mkt, o Tiffany som tryckte i sig hela det supersalta lakritssnöret  mådde inte bra alls.. Så när jag som eftermiddagens fjärde mål intog en negerboll så blev det bara ramlösa för hennes del.. hahaha.. Men några öl på Stortorget fick hon ner sen ;)
Sov sen i min lägenhet för första gången på ett bra tag..
"

Jag minns när vi låg där i sängen på kvällen efter vi kommit hem från Festivalen o jag sa att det kändes som nått va annorlunda, på ett bra sätt. Och tydligen va det det ;)


Kommentarer
Postat av: marie

minns detta. malmö festivalen. när vi satt där och ni sms a.. åå sommar minnen. KRAMAR

2009-02-19 @ 12:44:49
Postat av: mollan

Du, hur hardu fått så att det blir många olika bilder?

2009-02-19 @ 16:18:19
URL: http://www.malinsvensson.net
Postat av: Carro

Grattis till er :)

2009-02-19 @ 22:43:47
URL: http://comse.blogg.se/
Postat av: Carro

Spännande! Hoppas på en uppdatering om hur det smakade sen :) Kram!

2009-02-20 @ 22:52:53
URL: http://carooooline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0