Sömnlöshet

Det känns tungt nu. Väldigt tungt. Tur att man är bra på att dölja när man mår dåligt. I alla fall intalar jag mig själv att jag är det. Jag har ju haft möjlighet att öva på det några gånger innan...

Va hos Engo igår på kvällsfika o det va himla mysigt. Jag älskar att ha henne så nära, och att kunna spontanträffas.

Kom hem vid tolv med huvudvärk och gick o la mig direkt. Men att somna kunde jag ju fetglömma. Tankarna bara snurrade och sista gången jag kollade på klockan va hon 01.17.. Lyckades somna, vaknade, somnade vaknade, somnade. Så höll det på tills strax innan fyra, då jag gick upp o satt vaken i soffan i en timma och tittade på tv-shop... Hade tänkt gå upp halv nio för att hinna göra nått jag verkligen vill o behöver, men det va bara att glömma. Tar det imorgon istället, om jag får sova i natt..

Ska göra mig iording för jobb nu, måste köpa frimärken o lägga på julkort innan.

Längtar tills jag är hemma igen och i Kalles trygga famn. Ingen tröstar som han...



Snöfall o Kalle.. Bättre än så blir det inte!


Kommentarer
Postat av: C

Stor kram till en liten stjärna!

2009-12-15 @ 13:08:02
URL: http://everydayisunique.wordpress.com
Postat av: Amanda

men herregud vilken mysig bild!

2010-01-02 @ 14:01:17
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0