SKRYT! (med all rätt..)

Åh, idag svävade jag nästan hem från jobb! Damn alltså!

För en vecka sen va jag nere på räkning. Jag hade då varit på mitt jobb i ca 1½ månad, utan att visa nån bra resultat direkt.. jag slussades runt på olika projekt, men inget funkade riktigt.
Så mina chefer hade ett snack med mig, sa att jag måste börja prestera, annars kunde dom inte ha kvar mig, hur mycket dom än gillar mig.
Den dagen hade jag 7 sälj som mål och gjorde ETT sälj.. Det sket sig totalt med andra ord o jag va knäckt när jag kom hem.
Dagen efter gick jag till jobb med världens klump i magen, beredd på att få gå hem. (Vi är alla behovsanställda o kan därför skickas hem på dagen om vi inte preseterar)
Min chef sa att dom verkligen gillade mig o ville ha kvar mig, så jag skulle få testa på ett sista projekt, skulle inte det gå så ja.. Dom skulle se om dom kunde omplacera mig inom företaget eller nått, hamna på kundtjänst eller så..

Började nya projektet i fredags, men fick nästan inga samtal.. typ 5 st sista timmen men inget sälj..
I måndags hade vi fått nya nummer o skulle börja sälja på riktigt! Målet för mig som ny var 8, dom andra har 16. Och jag sålde... 25!!!! Rekordet för projektet är 28 så ni kan ju tänka er!
Igår va mitt mål 16 o jag sålde 15.. Helt okej, men inte tillräckligt.. Idag, samma mål, 16 sälj.. kände mig lite seg i tänkte att idag kan det nog bli svårt..

Avslutade dagen med att sälja på mitt sista samtal o därmed göra TRETTIO sälj!!!!!!!

Shiiiit vad glad jag va alltså.. plingade i klockan och snurrade runt på stolen! Jag kickade aaaasss! Jag är så jävla nöjd och stolt, och vet ni? Det får jag va! :)






Såhär grym känner jag mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0