Mysfredag

Gårdagen va himla bra... Vi slog på stort o inledde dagen med pannkaksfrukost! Pannkakor, banan, kakor, vit sirap o glass, sjukt gott! Man får lyxa till dt lite ibland.. ;)

Gick sen bort o hämtade en gran.. Vi va verkligen först på plats, Evert hade inte ens fått upp julgranarna.. vi fick hem en sjukt knubbig kungsgran som passade perfekt här hemma :)

Jag fick stressa iväg till jobb, o bad snällt kalle att fixa i ordning lite här hemma, och kom hem från jobb till en skinande lägenhet.. allt som skulle till vinden va borta, det va dammsuget, diskat, undanplockat, fixat.. ja, allt va super.. Så det enda jag behövde göra innan tjejerna kom var att tända ljus o hälla upp chips i skålar ;)

Kollade på Idol, drack vin o hade det mysigt innan vi begav oss till Eslövsgatan 5!
Och dit ska vi ikväll igen, först på middag hos Erik, sen lucia/inflyttningsfest hos Jonas. och självklart ska jag va lucia även i år ;)





Jag o Jonas på förra årets Luca/inflyttningsfest.. även den på Eslövsgatan 5..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0