Mysdagar

Snön bara fortsätter att falla och jag ääälskar det! Bästa som finns, allt blir så lugnt, fridfullt o vackert, underbart!

I fredags efter jobb åkte jag, Eskil o Engo hem till Henkan i Vellinge. Första gången jag va i nya huset i där va, som väntat, himla fint! Och Caroline är sjukt fin hon med! Spännande med vad som komma skall ;)
eftermiddagen satt vi o pratade länge o åt godis, tokmysigt!

Igår vaknade vi vid 10, slöade i sängen, kom på att vi nte hade nått spec o göra under dagen o somnade om o sov till halv tre ;)
Slöade i soffan fram tills halv nio då vi traskade iväg på bio. Såg sista Millennium-filmen och den va helt okej. Tror det är bra att jag inte läst sista boken dock. Det enda tråkiga va att jag på väg till bion började få ont i magen o det blev bara värre o värre. Emellanåt gjorde det så ont att jag mådde illa o jag tänkte att i värsta fall får jag spy i popcornhinken ;)
Så illa blev det dock aldrig, men jag gick dubbelvikt hem. Trots det va hemgången helt underbar, det snöade massa massa!

Idag har vi varit o tömt det sista i gamla lägenheten, o nu är det soffhäng som gäller.. Ska till Patrik o Kim på söndagsfika om en stund sen blir det mera soffmys.. :)


Kommentarer
Postat av: luckeboi

Hur firar du jul i år? Berätta :P

2009-12-20 @ 13:58:11
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Tråkigt att du mådde dåligt;/

2009-12-20 @ 14:03:26
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: linn

Snön är härlig så länge den inte blir till slask:D hah

2009-12-20 @ 14:43:08
URL: http://leyni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0