Lussebullar

Igår väcktes jag 08.15 av ett jäkla borrande.. Inte kul, fast samtidigt lite bra eftersom jag behövde komma upp Åt frukost o gick o handlade lite innan jag tog bussen till Hököpinge o mormor o morfar.
Dock va bara morfar hemma när jag kom. sa att jag hade tänkt baka lussebullar till dom o lagom till att degen va klar kom mormor o morbror alf tillbaka från tandläkaren :)
så jag fick fin assistans med bullarna innan vi fikade ;)

Va himla mysigt även om det bara blev en kort visit, skulle ju jobba sen.. Morfar va betydligt piggare än sst o det glädjer mig. Trots att han är 80 så är detta första gången jag ser honom sjuk o det är så himla jobbigt.. Men det verkar sakta men säkert gå framåt. Nu ska vi bara ta oss igenom vårens prövningar också, men det blir nog bra.. det måste det ju bli!

Nu ska jag göra köttbullar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0