God morgon

Snoozade i en timme i morse, sjukt mycket svårare att gå upp med världens mysigaste man bredvid sig..
Nu är jag iaf uppstigen, hungrig, huvudvärk och stressad..
Innan 14 när jag börjar jobba ska jag röja i lägenheten, skälla på akelius i hopp om att få vårt vindsförråd, gå o hämta julgran, förhoppningsvis hinna klä den, och handa lite nför ikväll.

Idolfinal ikväll o tjejerna kommer hit. Vin, snacks o hejande! och ev utgång på det.. kan bli en grym helg!

Nu ska jag dra upp Kalle så vi kan köpa frukost.. o kanske hämta julgranen samtidigt? Pappa känner 2 bröder som säljer julgranar i Malmö, den ena här på Nobeltorget, och vi får alltid gratis julgranar! Förra året hade jag en liten gran, men i år har vi plats till en större kungsgran! Har kvar mitt julgranspynt från förra året, plus att jag fått pynt från både mamma o mormor.. så det kommer bli en grym gran :)


Kommentarer
Postat av: C

Mys! :)

2009-12-11 @ 12:17:07
URL: http://everydayisunique.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0