Känslor

Igår va en konstig o jobbig dag.

När jag kom till jobb fick jag reda på att en arbetskamrat fått ett tråkigt besked vilket gjorde en lite ledsen. När jag sen kommit igång o börjat jobba så blev jag, utan anledning, så sjukt dåligt humör. tyckte alla va jobbiga o jävliga..
Sen helt plötsligt när jag står o häller upp öl så känner jag hur tårarna är på väg..
Gick in på vårt vilorum på jobb o tårarna bara sprutade. Bara sådär. Utan anledning. Började "återhämta"  mig lite o tänkte på att det snart va dags o gå hem, men kom då på att kalle va i malmö o inte skulle krama om mig när jag kom hem, ja då kom tårarna igen. Moget :P

Min arbetskamrat som jag nämnde innan kom in till mig sen (efter att alla jag jobbat med varit inne o frågat hur jag mådde :P) o vi satt o pratade o jag fick annat att tänka på.
Sen kom chefen o frågade om jag ville sova hos henne eller vår ena kock. Hon frågade inte ens om jag ville sova hemma :) Bestämde att jag skulle sova hos Sofia o chefen gick för o hämta lite dricka åt oss. Och kom tillbaka med vars 2 shot!
"Jag trodde du menade en drink?"
"Äh, en drink hjälper inte, ni behöver sprit!"
Haha, bra där :)

Så kvällen slutade bra med prat till sent i sofias underbara hus, som är en gammal prästgård o jag fick sova i fd biskopsrummet :)

Kommentarer
Postat av: C

Vilka härliga arbetskollegor! :) och vilket bra avslut!

Ibland behöver man nog ventilera lite och då kan det komma från ögonen ;) Hoppas du mår bra nu! Kram!

2009-08-07 @ 14:22:11
URL: http://everydayisunique.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0