Ett samtal

Scenario: Sovit dåligt, varmt som sjutton på jobb, hungrig o försökt ta sig tid att sätta sig o äta, fått hjälpa en besvärlig kund precis när jag tagit upp mat, lyckas sätta mig o telefonen ringer...


- Strandhugget, det är Louise
- Jaa hejsan, det här är bla bla från Borgholm (Jag skiter i var du bor)
Jag o min fru brukar åka till Böda ett par gånger varje sommar för att bada (intresseklubben antecknar) så nu undrar jag över temperaturen (här är svinvarmt tänkte jag säga), är det tillräckligt varmt i vattnet för att det ska va behagligt att bada?
(Nu är tålamodet slut)
- Jag har ingen aning alls om det, jag jobbar på restaurangen och har inte badat idag.

Ahh, idiot! Normala jag hade svarat någotsånär likadant men i ett heeelt annat tonläge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0