Tacos

Hade en grymt trevlig kväll igår!

Emelie o Rebecka kom när jag inte ens fått på mig kläderna :P Medans jag gjorde mig iordning o fixade tacosen ramlade frida, engo o johanna in o lagom till vi skulle äta kom mollan!
Vi åt massa tacos (varför blir man alltid så satans mätt av det?), drack vin, krängde chokladpudding med vispgrädde (jag hade, som vanligt, gjort sjukt stora portioner :P), kollade på Robinson, pratade o skrattade!
Blev en riktigt lyckad kväll, man skrattar aldrig så mycket som när man är med sina tjejkompisar! Emelie, becca o mollan skulle ut sen o försökte dra med mig o engo, men lyckades inte. Jag va lite sugen, men va rätt seg o visste att jag skulle jobba idag så.. Va nog rätt beslut att stanna hemma faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0