Emelie

Hösten 2007 började Emelie jobba på Bean Bar. Visste vem hon var då vi växt upp ett par gator ifrån varandra o jag hade jobbat med hennes pappa, men eftersom hon va 4 år yngre så va hon ingen jag träffade.
Strax efter jul så jobbade vi för första gången tillsammans o jag antar vi klickade direkt för den kvällen så följde hon med mig mollan o eskil o bowlade o vi hade grymt kul!

Började umgås efter den kvällen o hela förra sommaren så jobbade vi en hel del tillsammans. Vår öppningar va dom bästa!
Youtube va vår bästa vän o vi spelade Alladin, Helen Sjöholm, Peter Jöback o schlager på högsta volym!


Vi är båda schlagernördar o fick därför ordna schlagerkväll på BB i somras o vi ägde på dansgolvet från 21 - 01 ;)
I somras gjorde vi även en tripp till Båstad där vi kollade på Diggiloo. Hade tokmysig picknick utanför o trots att det spöregnade hela konserten så va det så lyckat. O efteråt fick emelie träffa måns såklart :P haha :)



På söndag fyller Emelie 20 o det ska vi fira ikväll med middag, förfest och utgång!



Stort grattis på din dag gumman, du är en vän för livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0