Underbart..

Packade inför resan igår o åkte sen ner till Stuart o lämnade pengar.. mötte Jens där o han fick skjuts in till stan.. o jag fick skvaller.. herregud alltså..

Blev sen en sväng till IKEA, massa folk. men vi va strukturerade o visste vad vi ville ha o var vi skulle.. bra bra..

När vi kom hem fick jag mitt barbord med stolar ihopsnickrat o det blev såååå fint.. Hade fått med mig rester från kalaset så bordet invigdes med god middag o vin o sen mumsig efterrätt..

Vid 10 kom sarah o vi sjöng singstar o drack vin o cider o hade allmänt trevligt :) Gick sen upp till Lilla Torg där vi mötte upp nån kompisar till henne som vi satt med.. När dom skulle vidare till Etage kände jag mig rätt seg, så jag hoppade det o stannade kvar på Victors o fick träffa lite kompisar.. :)


McDonaldsmat när man kom hem satt sjukt bra o sen somnade man på bästa sätt med bästa sällskapet.. . :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0