SEMESTER!!!

Igår 18.00 började min semester! Jag firade detta med emma.. nere på jobb :P
Tog varsin drink först, sen blev vi lite småhungriga o det kändes som första höstkvällen, så det blev muffins o varm choklad :D

Idag ska jag packa ihop grejer från rummet o köra in till lägenheten.. Lägenheten börjar bli klar, men hela mitt rum här hemma är intakt :P

Ska även fixa naglarna, vilket e behövligt så min tumnagel har spruckit halvvägs in.. mitt på tummen.. aj aj aajj...

Sen blir det nog en sväng till IKEA, köpa dator o kolla kostym.. dock itne till mig :P



Ni har väl inte glömt o kolla på videon? http://www.youtube.com/watch?v=canSulfMJ3M
"Mitt" cafe.. på kvällstid ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0