Måndag..

Jag e fortfarande trött i mina fötter efter helgen.. helt sjukt..

Hemma i Höllviken nu, packat ihop lite grejer o sitter nu o väntar på att tiden ska gå lite så jag kan gå till bussen.. Är verkligen bara småplock lvar i lägenheten nu, känns riktigt bra.. Nu ska jag bara packa ihop mitt rum här hemma också :P
Får väl bli i slutet av veckan, när jag har SEMESTER!
Helt sjukt, jobbar bara 2 dagar till, sen e jag ledig i FJORTON dagar.. På söndag eftermiddag åker jag o mammi till Kreta.. ska bli helt underbart.. Massa kvalitetstid, sola, bada, sova, äta o dricka gott o bara vara.. o träffa Mollan såklart! :D


Imorgon fyller Bean Bar 2 år. TVÅ ÅR! Galet va tiden gått fort.. Vi firar iaf födelsedagen med personalfest!

Ska va hemma hos mig, kränga pizza, dricka, sjunga sinstar o ha svinkul.. sen får vi se vad som händer.. :D



För övrigt så finns det knappt nått bättre än att få somna o vakna bredvid dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0