Frånvarande..

Detta är första gången på.. ja, länge, som jag sitter vid en dato o känner att jag ha tid för att blogga lite..

En dryg vecka sen jag  skrev sist o jag borde ha massa att skriva om, men detstår helt still... dessutom kom en person nyss hem o då vill jag inte sitta här mer.. ;)



Har iaf varit massa jobb på sistonde som vanligt känns det som.. nu gällr jobb i 4 dagar, ledig 2, jobba 3 sen ledig i 14 dagar!!! Ska bli sååå skönt.. längsta jag har varit ledig på 2 år. Efterlängtat..


För övrigt är jag sur på IKEA som fortfarande har lut på min byrå.. nr jag o mamma va där förra söndagen sa dom att den skulle komma in dan efter. va där i torsdags igen, en fortfarande ingen byrå..
Idag va vi på ikea o tror ni byrån va där då? Neeeej.... Men datorbord o annat trams till andra hade dom...suck...


Har iaf beställt min soffa o bestämt att jag sa måla vitt i vardagsrummet.. o nästan helt bestämt datum tll min inflyttningsfest. wheey :D Förhoppningsvis kan både marie o frida komma ner då.. hoppashoppas.. :)


Nu ska jag nog skruva ihop ett datorbord innan vi ska va duktiga o g en runda.. Mys med kvällspromenad :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0