Extra timmar tack..

Fy fan va jag e trött just nu..

I fredags efter jobb körde jag raka vägen in till stan, upp i lägenhetn o bytte om, sen gick jag upp till Lilla Torg, 14 min i högklackat! :P
Åt middag o drack massa vin med Engo, Eskil o Frida.. Riktigt trevligt va det.. Sen gick Frida o Eskil hem o vi fick annat sällskap.. "Alltså, detta är inte nån vi raggat upp" haha..

Gårdagen inleddes med mysig brunch o sen kom pappa hem til mig för att måla mitt vardagsrum.. Hann  med en liiiten powernap innan jag fick middagsbesök.. Gick hem till Engo vid halvnio för lite förfest.. Snackade med ltie folk i KB-kön innan vi tog en taxi till Lilla Torg.. Supergoda drinkar, lite dans o en bartender som flörtade med mig.. :P
Gick till Slagt, gick in, stod pratade med Henkan o Jocke vid garderoben o sen tog jag o Emma en taxi till Stortorget, gick till Gustab o åt på Donken o sen tog vi taxi hem.. haha.. Så jävla trötta o sjukt ont i fötterna..

Idag kom mamma o pappa för o hjälpa mig med lägenheten.. pappa målade klart vardagsrummet, o mamma städade o putsade fönsterna.. Sen hämtades min fina nya soffa o kristians kastades ut..
O nu e jag hemma i Höllviken, soffan e avlämnad här, jag ska hämta lite grejer o sen in till stan.. Lämna skåpbilen vi hyrt o sen blir det lite mat o mys.. o soooova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0