Tröttast..

Hållt på o somna ett par gånger framför tv'n/datorn nu, så det börjar bli dags o gå o lägga sig.. sova själv för typ fjärde gången sen jag flyttade hit... ;)

har varit lite duktig idag o tvättat, diskat o städat.. o även slappat en massa.. är man ledig så är man.. :) va även o handlade mat på Netto en liten bit bort (Lugnet?).. Jättefin byggnad utvändigt, men fy fan va skabbigt det va där inne! Första o sista gången man handlade där.

Mollan kom hem från Kreta idag o va idag här o åt tacos, drack vin o kollade på idol med mig.. så himla mysigt, som om hon aldrig varit iväg i ett halvår.. :)


Imorgon ska jag sova tills jag vaknar, för första gången på läääänge.. Blir nog en sväng på stan sen, vill handla lite smått till lägenheten.,., o mig själv ;)


Gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0