Modeller..

Då va man hemma i Höllviken igen.. Jobb imorgon, kände för att hälsa på lite, vi ju så längesen jag va här sist :P 

Idag sov jag till nästan elva.. o hade det inte varit för att jag visste att mamma va på väg hade jag no kunnat sova ett par timmar längre.. såå trött.. Tröttheten riktigt knockade mig i soffan igår när man låg där helt mätt o belåten efter ryggbiff med kroketter o beasås o sen chokladpudding o glass till dessert.. Finaste sällskapet på det o jag toksomnar.. :D


Har iaf gjort stan med mamma idag.. på Hansa hade dom nån fashion-modell-tjosanhejsan som jag övertalade mamma att vilja va med på, så vi blev sminkade, stylade o fotade! Kul kul :D


Annars känns det mesta bara bra för tillfället.. Jag trivs grymt bra i lägenheten, tycker det e mysigt med höst, o det finns en man som förgyller min tillvaro lite extra..

Jag mår bra helt enkelt :)



Kommentarer
Postat av: Emma

Såå fina ni är! puss & kram

2008-10-06 @ 10:10:28
URL: http://emmiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0