Mammadans..

Vi har skapat en liten tradition på onsdagar som innebär middag, Bonde söker fru o Greys.. o så vi tjejer :)

I onsdags va det frida som bjöd hem o hon bjöd på kycklingwook o pannacotta o chokladmousse till efterrätt.. vi hade även lite manlig fägring i form av erik o andre o vi växlade mellan livliga diskussioner o att sitta helt knäpptysta framför Greys.. haha..

Vid elva tog jag engo erik o andre en taxi till lilla torg o intog centiliter i gram.. där inne uppdagades varför jag fick följa med.. slut på kontot för syskonen engkvist hahaha :D
Kim o Jonas anslöt efter dom slutat jobba o vi hade det riktigt skoj.. vi begav oss sen till crown, där vi insåg att det va fritt fram att dansa mamma-dans! haha, vilka människo där va.. inte en endaste snygg kille o tjejerna va inte mkt bättre heller.. tur vi kom dit o va snygga :P
Efter att ha sjungit oss hesa till YMCA på karaoken så kände vi oss nöjda o hungiga o avslutade kvällen med kebab o pommes..

somnade i en varm o mysig famn vid halv fem o vaknade vid åtta av ett jävla borrande som höll på i 1½ timme... Yes yes yes...

Kommentarer
Postat av: Emma

Så går det när man ska ut och festa mitt i veckan ;)

2008-10-17 @ 15:45:59
URL: http://[email protected]
Postat av: Louise

Det va faktiskt fredag för mig.. Jobbar ju varje helg ;P

2008-10-17 @ 18:39:43
URL: http://lojse.blogg.se/
Postat av: Emma

Okeydå.. men jobbigare är det klart när man ska försöka få sovmorgon mitt i veckan när alla andra är igång.

Hoppas att middagen gick bra med farmor & farfar :)



2008-10-17 @ 20:35:23
URL: http://emmiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0