Listor va längesen...

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Ibland.. ibland gör nån annan det åt mig :P
Titta på dig själv i spegeln: Klart
Gnälla: Alltid :D
Skrika: Inte så ofta.. längre..
Sova: Inte så mkt som jag vill ;)
 Ha ångest: Väldigt sällan numera.. :D
Skada dig själv med flit: Nope.. bara med klumpighet ;)
Ta mediciner du inte borde ta: Nix
Vilja dö: Neej!
Drömma mardrömmar: Händer ibland ja..
Drömma sexdrömmar: Det med...
Ta droger: Aldrig
Försöka vara annorlunda: Nope, gillar o va mig.. faktiskt ;)
Klä dig i svart: Ibland
Gå till kyrkan: Aldrig för en vanliga gudstjänst..
Gå i skolan: Tack o lov inte :)
Röka: Nej
Ha sex: ;)
Ljuga:  Vem ljuger inte?
Hata folk: slöseri med energi
Lita på folk: Lagom mycket..

VEM:
Saknar du:
K..
Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: Mamma
Vill du slå: Ingen just nu.. jobbiga kunder ibland :P
Kysste dig sist: K imorse :)
Vill du kittla: Ingen, för då blir man bara kittlad tillbaka...
Kramade du sist: mamma
Vill du prata med: ingen just nu faktiskt
Skrek du på sist: Minns inte..
Vill du vara som: Dig?
Sårade dig sist: Let's not go there...
Vill du bli galet full med: Engo o Mollan :D
Gjorde dig riktigt glad senast: Minns inte, men troligvtis mamma, Engo eller K.. :)
Fick du sms från senast: Engo
Ringde dig senast: K
Är snyggast på jorden:  Fredrik Ljungberg.. GE MIG!

HAR DU:
För många vänner:
Nope
Förföljelsemani: Tycker jag inte..
Tvångstankar: Inte mer än nån annan..
Någon annan psykisk sjukdom:  Njaeee..
Någon fysisk sjukdom: Lite snuva o halsont bara :)
Någon skada: Hmm..
Färgat håret: Massa gånger!
Brutit några ben: En gång
Några piercings: Bara i öronen
Egen dator: Nej! Inte än.. grr...
Bra självförtroende: Mja.. Medium :D
Kysst någon: Mmm..
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nope 
Bjudit ut någon: Ja..
Varit kär: Klart
Dumpat någon: Jepp 
Stulit någonting: Tror faktiskt inte det..
Lämnat landet: För att åka på semester ja..
Tuttat eld på nått: Ljus?
Gjort något olagligt: Kört för fort ;)


HUR:

Går du: Snabbt enligt mamma
Svarar du i telefonen: Hej det är Louise / Va vill du? :D
Fördriver du tiden: Tv, sova :P
Mycket pengar har du: Alldeles för lite då det står platt-tv, dator, ny dvd o massa grejer till lägenheten på inköpslistan :P
Tjänar du pengar: Japp, by making coffee.. :D
Ofta diskar du: Hela tiden känns det som numera.. suck!
Ofta städar du: Inte så ofta som jag borde :)
Många stör du dig på: Många..
Ofta träffar du din familj:  Rätt ofta ändå..

TROR DU:

Att du kommer bli något: Konstig fråga.. :S
På gud: Nej
På rymdvarelser: Nej.. läskigt.. 
Att folk tycker om dig: Vet att folk tycker om mig.. Några st iaf :D 
På ett liv efter detta: Gillar inte att tänka på sånt..
Att fiskar kan tänka: Inget jag funderat på..
Att du kommer leva länge: Mjae..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0