Home Alone..

Idag har jag varit ensam i min lägenhet hela dagen. Eller.. jag kom hem från kalle vid tolv o då kom engo o masserade mig, men sen hon gick så har jag varit själv ;)
Ska strax gå o handla lite mat o sen hem o äta middag o slöa.. själv igen. Vilket är väldigt ovanligt, men samtidigt bra ändå, tror jag..
Förhoppningsvis slipper jag dock sova själv.. :)


Som sagt så va engo här i förmiddags o masserade mig.. Har ju haft mer eller mindre konstant huvudvärk i flera veckor nu.. Börjar bli riktigt irriterande nu.. Va grymt skönt med massage, fast jag emellanåt bara ville skrika.. :P
Hoppas det kommer bli lite bättre nu.. Nån har sagt att det kanske har med synen o göra.. Borde kanske kolla upp det..


Hemköp nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0