Hemmafru..

Idag har varit en relativt produktiv dag.. mamma o pappa kom o hämtade mig vid tio. vi körde till husie kyrkogård o la blommor o tände ljus hos mormor Edith o efter mathandling på citygross så körde vi bort till östra kyrkogården där farfar ligger o gjorde fint till honom.
sen åkte vi hem till mig o fikade med både nytt bröd o pålägg, o åt budapestbakelse till efterrätt.. gott gott :)

Just nu sprinegr jag upp o ner mellan tvättstugan, soprummet o lägenheten.. bebi har snackat om at5t han måste tvätta länge nu, så igår snodde jag med hans tvätt hit eftersom jag hade tvätttid o bara behövde tvätta typ 1½ maskin.. Dock e torktumlaren, fortfarande, isönder, så det blir tajt med att få allt att torka..

Måste även diska undan efter fikan.. all denna disk alltså.. ge mig en diskmaskin tack! o så ska jag packa om mat o frysa in.. haha, känner mig som mormor när jag köper storpack med pålägg o fryser in, men dels e det ekomoniskt o dels slipper man gå o handla hela tiden :) älskade o gå o handla mat innan.. men det va när man handlade med mamma o hon betalade allt.. ;)


O just det.. nu börjar det fan bli synd om mig, den jävla huvudvärken vägrar att släppa..  har stått ut från det att jah vaknade tills nu,  men nu e det fan dags för en ipren, suck..

Kommentarer
Postat av: Diana

Ska vi följa, prenumerera, på varandras bloggar via bloggkoll?? =) Välkommen till min blogg där jag

skriver om mitt liv som ung, nygift

juridikstudent! Här kommer jag att

skriva om mitt liv, mode, många

resor, mina älsklingar, inredning,

vardagslyx och mycket mer! Har

jobbat extra som make up artist

på filminspelningar samt

manikyrist, så jag kommer med

många tips!

2008-10-31 @ 15:22:50
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0