Hemma om..

Idag e jag ledig.. o svintrött.. hade tänkt ta sovmorgon, men åkte på att köra nån till jobb.. hmm..

Har hunnit med en sväng till Mediamarkt, igen, utan att handla nått, igen.. Till trelleborg för tandläkarbesök, varit o hälsat på mormor o morfar o nu e jag hemma i hölle o har utnyttjat datorn lite.. :P

Ska strax in till stan igen, har tvättid.. ska bli spännande, första gången jag tvättar sen jag flyttade o typ tredje gången jag tvättar, någonsin...
Undertiden ska jag diska (vilket man gör heeeela tiden..) plocka undan grejer som jag fick av mamma igår o ja.. allmänt plock o städa..

Har tagit ut ryggbiff till middag, så ikväll blir det go mat o myskväll.. låtsas att det är lördag.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0